Tillbaka till min dagbok
april

30/4
Var ganska trött då jag fått sova i ca 2.5 timmar. Flög från Göteborg vid 11.40 kom till Bromma och då var min fina vän och PT Jonathan Salminen på väg från Gävle till mej. Jag hade ju bjudit in på MMa galan på Hovet. "Superior Challenge" . Jonathan kom och vi åt lite mat och sen dök Jannis upp med. Jag var så trött men försökte inte visa det. Väl på hovet fick vi super fina platser längt fram vid ringen. Toppen bra!! Tyvär var min favorit kille David Bielkheden inte med, Han blev diskad kvällen innan?? Men vilka matcher! Blodet skvätte och svetten flög. Lite läskigt värre tyckte jag. Men oj vad Jonathan trivdes.
29/4

Flög 15.10 från Bromma till Göteborg. Då hade Kjelle och Christian kommit till mej och vi packade spanjor nummret för show på Park Lane i Kväll. Galen Queer natt. Vi hann se Eva Rydberg och Thoams von Brömsen på Lisebergs testern i Obesvarad Kärlek före, toppen kul se den igen. Mina kostymer är så fina på Eva. Sen vid 23 började jag sminka på mej. Vi hade sen sen show vid 01.30 körde vi. Gala roligt. Var uppe till 06 efter jag träffat många fina roliga killar!

28/4

Skön dag i Furuvik innan jag åkte 15.32 ner igen till Stockholm.
Till kvällen åt jag middag på Italliano och MMA mästaren David Bielkheden var där!! Honom skall jag heja på i övermorgon på Hovet.
27/4
Pajas och jag ute och promenerade skönt väder. Fantastiskt att sommaren kom så tidigt. Jag är redan brun.
26/4

Plock och fix i grejat i stugan. Jonathan kommer ut till eftermiddagen och jag har köpt oxfilé och jag skall grilla och laga maten. Mysig kväll i Furuvik.

25/4

Var i Stockholm och träffade Kjelle och Christian för att repa och gå igenom Spanjoren, fram till 18 innan jag åkte upp till Furuvik.
24/4
Söndag
Åkte ner till Stockholm för att vara med i direktsändningen av Fenomen med bla. Uri Geller. Claes och min magiker. Jag blev blåst och fattade inget!! Sen blev det middag på Patricia. Mattias och Mathias. Jätte kul.
23/4

Furuvik, till kvällen stor fest hemma hos Eva och Jonas då Eva fyller år på tisdag 26. Marie, Eva och JonasMickael och Thomas Syster Monica
22/4

Långfredag. Furuvik

Nu har jag smörjt kvasten och laddat med bränsle! Skall ta en tur nu i kväll och flyga runt och kolla lite i stugorna här kring Furuvik. Är ensam ikväll så Pajas får spela katt på kvasten. I kannan hängande under har jag en god blandad gin och tonic! Nu flyger jag iväg. Glad Påsk till er alla andra kärringar! .
Nu har jag varit hemma hos mina bästa grannar och finaste vänner! Thomas och Anna ute på udden! Vacker solnedgång, god buffé med underbart rödvin, rosé och kaffe med massor av påsk godis! Gustaf, Ebbe och "farsan" och Anna. Det är det bästa man kan ha en mysig och perfekt kväll!!

21/4

Påsk och kvasten är smöjd!
20/4

Stockholm. Träffade Pia Runfors kl 12 från tåg res magasin. Klippning hos Tommy 14.30 Flitiga fingrar. Han är duktig. Till söder träffade revisor med Ulf kl 17. Åkte upp igen på kvällen till Furuvik. Finns inget bättre ställe! .
19/4

Furuvik, åkte ner till eftermiddagen till Stockholm.
18/4

Furuvik. Sol och pyssel i trädgård och land. El Henrik kom och kopplade in stora gamla kapen som stått nere på pappas gård. Vilken livsfarlig sak!! Nu kan jag kapa dom största stockarna!! Sen kom Micke och hjäpte mej flätta den på plats. .Snickrade mitt nya "täckSpalje" räcke för insyn på brädhögen. Vedhög med kap och klyv. .
17/4

Furuvik. soligt och skönt. Helt sjukt, 23 gr och inte ett moln. Så varmt är det sällan över midsommar!! .
16/4

Uppe tidigt och frukost lätt och sedan shopping till Marcus, kravatt och väst till bröllop. Hann med 11.48 tåget upp till Furuvik. Var med i Melodikrysset!! Hela mitt namn skulle in Lars-Åke Wilhelmsson i vinkel och allt! Fyllde väl halva krysset. .
15/4

Slyade och sågade ner stor rönn nere vid grannen Kalle. Tog 14.37 tågen ner till Stockholm. Marcus kom förbi och vi gick på Tyrol till kvällen och såg Solei Cirkus. Toppen. Marcus som över efter rolig kväll.
14/4

Hämtade Jonathan i stan och vi var ute i Furuvik hela dagen. Soligt och skönt. Satt ute och solade. Körde in honom till kvällen efter en mysig soft dag. Jag snuíckrade det nya sol taket och sydde segel över till uteplats. .
13/4

Soligt och skönt. Middag till kvällen hemma hos mej. Jag bjöd Gunilla Kjell och Sippa, Thomas Anna och Gustav och Ebbe. Lagade det som jag gjorde till "Halv 8 hos stjärnorna!" Gott kycklingen är suverän. .
12/4

Michael fixade med bil med krok och hjälpte mej köpa in stenplattor på Bygg max för ny ute plats framför entre. Passade på att lämna in min bil då för tvätt på "Kryddans" Toppen fin blev min lilla KIA. Jacob kom förbi till eftemiddagen, middag, mys och bastu.
11/4

Dimma och dis i Furuvik
10/4

Uppe tidigt bilade till Kalmar och flög hem 11.45. Åkte senare upp till Furuvik från Stockholm med 15.39 tåg. Skön kväll i stugan. Duggregn ute, så då får man vara inne!
9/4
Flög ner till Kalmar med 10.15 planet från Bromma. Hyrde bil och åkte till Oscarshamn. Jobb med först videoinspelning, sen Babsan hela kvällen. Näringslivet. Jonathan gick match och fick tunntarmen sönder knäad och fick åka in på sjukhus. Öppnade magen på honom och tog bort 7 cm av tunntarmen. Jag fick sova över i Oscarshamn.
8/4

Helena fyller 34. Jag lämnade av Jonas vi Valhallavägen. Jag träffade Jocke på Banken kl 12. Han bjöd på fin lunch på Östermalmstorg.
7/4

Åkte mot Stockholm med 12.32 tåget. Till kvällen träffade jag unga Jonas Larsson. Vi var ute en sväng men han kom inte in på så många ställen utan mej! Barn vakt!!
6/4
Furuvik
5/4

Träningsvärk efter passet. Hälsade på Gunilla och Sippa. Jobbade runt i Furuvik.
4/4

Furuvik. Åkte in till Lantmäteriet och tog pass för Jonathan kl 16.30. Vi träffades upp lite innan. Till kvällen soft.
3/4

Lite mysig Brunch i Boden hos fina människor innan skjuts till Kalix och flyg hem vid 14 tiden. Åkte upp till Furuvik 15.59 från Arlanda. Hemma trött i stugan.
2/4

Flög upp till Kalix och åkte till Boden för show med Thomas D och Arja S och Tobias. Rolig stor danskväll med många Danstävlade, vann gjorde Daniel Rönnbäck med Frida Jonsson, men duktig var oxå söta Samuel Higberg, litet fint kex! och det fanns annat duktigt folk oxå.
1/4

Åkte vid 07 tiden till Flygplatsen i Lissabon och flög med hela trötta gänget från Pfifer hem till Arlanda. Då gick resan ganska fort! Hemma fredag kväll, packade om för Boden / Kalix nästa morgon.