Tillbaka till min dagbok
Augusti

Måndag 31/3
Uppe vid 10 och hade möte med Pistvakt gänget Thomas och Peter inför ev Julshow. Sedan var det bara att packa väskan och åkte till Birka efter att mött upp Jenny på kontoret och pratat om lite grejer till finalen den 9 juni mm. Det var ganska lugnt på båten denna måndag efter påsk. Bara 560 st glada människor. Mats Larson var kryssningsvärd så det kändes roligt. Åt middag med Ankie och Lennart. Sedan var det bara ner i sminkväskan och Babsan dök upp! Nöjespresentation vid 20.45, På begäran vid 21.30 med pianist Pancho och Mats. Sedan hade jag min Babsan show vid 23.00. Var ute med trevligt gäng från SWE buss som bjöd på drink efter.
Söndag 30/3
Soligt och varmt i stugan. Det tinade upp och blev 8 grader innan jag lämnade Furuvik och nästan alla snö försvann. Hittade första tussilagona och plockade till mamma vid lunch. Såg en vacker gul citronfjäril oxå!! Då kommer sommaren att bli vacker och fin!! Åkte ner till Stockholm vid 16 tiden. Bandade nytt nöjesprogram till TV5 "Nöjespokalen" med Sofia W som programledare. Jag och duktiga Lotta Brome var i ett lag och den pålästa Henrik Johnsson (helt suverän kille) och Nicklas Strömstedt i det andra. Tävling om årtal 80tal och film och musik mm. Jag blev sen till middagen på Patricia med Sonja Alden men kom dit till 22.30 och hon körde show vid 01, Succé!! Vilken lång och stilig artist och sångerska hon är Sonja!
Lördag 29/3
Målade tak och byggarna byggde vidare på nya rummet! Fick besök i stugan av Monica, mamma och Pappa, Gunilla och Kjell. Till kvällen vid 19 var jag bjuden på Tacko hemma hos syrran och Svenne och Michael. Helen var med oxå. Pajas och jag tog bilen hem och var så trött vid 21.30.
Fredag 28/3
Slapp dag i stugan med alla 3 killarna som byggde och snickrade! Oj så fort det går med utbyggnaden! Pajas och jag gick sköna promenader i solen.
Torsdag 27/3
Efter bara någon timmars sömn fick jag gå upp vid 06,30 och sminka mej till Babsan då jag skulle vara på frukostmingel på Birsta köpcentrum för personal och folk som hade galainvigning i Sundsvall. Jag körde Babsan och Charlotte P skulle komma men var sjuk och dom flög upp Sibel kl 06 till sundsvall och hon fick hoppa in. Jobbade i fullt varuhus hela morgonen och vid 13 var jag klar och helt slut i hals och fötter och smilet hade fastnat då jag stod i timmar och fotograferade mej på röda mattan. Hann åka med 14 tåget till Gävle. Pappa hämtade mej och jag var i stugan i Furuvik till kvällen med Pajas som jag hämtade hos Gunilla.
Onsdag 26/3
Uppe vid 08 och åkte till Västerås med 10 tåget. Tog mej till Konserthuser och mötte upp Thomas Wistrand som håller i hela dagens rep och stora evenemang då "Guldstänk 2008" har sitt 5 årsjubileum. Vi hade genomdrag från 12, soundcheck och genrep i Konserthuset. Sedan var det bara att sminka sig och gå igenom alla manus-lappar på hela kvällen. Massor av namn att minnas!
Lena Eriksson öppnade och berättade om sponsorena. Erik Petersén och duktiga (och snygga lång) Andreas Kullberg sjöng och spelade! Kommun rådets ordförande Elisabeth Unell presenterade mej! Babsan jag sjöng min Gala låt! Sedan var det Almi med Vd Torbjörn Henningsson och årets Innovatör, Årets Nystartare, Årets Marknadsförare,Malte Lind och Lena Eriksson. Elite Hotels Bicky Chakraborty, Katarina Widell med Leif Karlsson ( Kroumata) spelade flöjt och underhöll. Sedan Årets Företagare med Lars Belin, ordförande i Västerås och Anita Wahlberg. Monica Eriksson och Elisabeth delade ut hedersbetydelser och blommor, jag sköt konfettie och försökte hålla reda på alla namn och titlar och utnämnelser! Vid 20 tiden var det klart inne i Konserthuset och då slussades alla över till uppdukad matsal! 860 personer! Vi fick över dom till ACC stora sal. Där var Lelle Printer och Andreas och Erik var med igen med musik. Jag körde på hela kvällen med olika presentationer. Här var det Forskning och utvecklings frågor med Per Hedvall och Ove Albertsson forskningsdirektör som delade ut årets Innovationspris. FOU. Citysamverkan Madeleine Ahlqvist, Harriet Pettersson, Föreningen "Jobbaivästerås" Maria Engfeldt och mer telegram från Lelle Printer! Guldstänks miljöpris på 100.000 kr delades ut av Sune Waardahl och Peter Hollaus. Kvällen var lång!! Vid 23.15 var jag klar och fick sminka av mej snabbt och blev hämtad av Peder i bil och vi körde hela natten upp till Sundsvall. Vi körde över ett råddjur men kom fram vid 02.45. Checkade in på hotell och fick sova i 3 timmar!
Tisdag 25/3
Uppe vid 08 och sminkade mej som Babsan. Bingo med Mats Larsson och fullt med folk! Se här bara hur smått galen jag ser ut efter två timmars Bingo på Birka! Jag lottade ut massor av finalplatser till den 9 juni! Lunch med Mattias och Kostas. Vi softade lite på 10an och såg alla barn som badade och solade. Var ganska slut efter 18 och plockade med tvätt. Hemma till kvällen kollade mail och post och annat.
Måndag 24/3

Var lite seg fast det inte blev så sent igår. Fixade lite innan jag packade inför Birka. Mattias och Kostas var med på kryssen. Babsan och Konstantin. Det blev en rolig resa då det var så mycket folk som var med 1.560 personer varav 400 barn. Jag körde show och var galen. Mats Larsson och jag i dansartagen!! ? eller något i alla fall! Blev uppraggad och några snyggingar stötte på mej som Babsan!! Vilken lycka! Roligt med bubbel i personalmässen efter med MoK. Björn, Magnus och Daniel var med i badet.
Söndag 23/3
Påskdagen vaknade med att det snöade igen och det kommit ca 35 cm snö. Gick med Pajas och var ner till mamma igen på frukost och sedan målade tak i stugan innan lunch med Helena och Frida hos mamma och pappa. Kära mor ville bli av med alla resterna från påskafton. Gick sedan till Gunilla med Pajas och tog Upptåget till Upplandsväsby och sedan hade dom fixat buss till centralen. Var hemma vid 19 tiden och Göran och Tc mötte upp mej med taxi för middag på Patricia. Mattias och Konstantin fick sitta med Cicki och Bo Göran vid bordet bredvid. Så mycket folk denna supersöndag då många var lediga dagen efter! Vi åt god mat och jag kom hem ganska tidigt.
Lördag 22/3
Snö kring stugan. Frukost hos mamma och pappa. Uppe i stugan och målade innertak. Lunch i stugan och sedan hade mamma påskmiddag hemma med Lennart och Maud och Belle. Mamma Kerstin och Lennart. Pappa kom igång och det blev dans som vanligt när pappa bjuder på snapps! Jag gick sedan vidare till Thomas och Anna som hade lite fest ute på Östnäs. Jag och Pajas gick i snöyran och sedan tog Thomas och jag en sväng på snöskoter i 140 knyck! Vilken fart, så roligt i nysnö! Lite galna var vi nog. Vi blev genomsura, men Thomas körde tryggt och fort så fort o bra!
Fredag 21/3
Stugan i Furuvik. Snö och snö! Stackars byggare med plintar och betong och gjutning. Typiskt att vintern skulle komma då man skall bygga ut! Var in till Gävle och hittade fina skinnmöbler till nya rummet som inte änns finns! Nu har jag både möbler och taklampa. Fick besök av två fina påskkärringar! Frida och Wilma. Till kvällen var jag bjuden till Kjell och Gunilla mina bästa hundvakter till Pajas på lite god mat. Vi åt och tittade på Lets Dance! Första programmet jag sett denna säsong. Jag tycker väl att bonden Gris Karl Petter skulle åkt ut innan lilla duktiga Idol Danny. Men Tina kommer nog att vinna. Så duktig och lättare att bli förd av proffs killpartner.
Torsdag 20/3
Vaknade i stugan av sol men vintrigt landskap. Åkte och shoppade lite och lämnade tillbaka cemetrör och kollade lite annat. Köpte påskblommor till Mamma. Johan Wellton kom på besök och jag provade byxor för ev ändring. Han kom som en stormvind med snö kaos!.
Till kvällen var det fest inne hos Nicklas B i Gävle. Jag och Johan W blev skjutsad av Anna till partyt och många trevliga människor kom till Niclas gästvänliga hus. Jag och Johan var inte kvar hela natten utan tog taxi till Furuvik vid 01.
Onsdag 19/3
Åkte upp till Furuvik över påsk. Träffade alla byggkillarna som bygger ut mitt fritidshus i Furuvik. Nicklas B är byggherre och koll över Hasse, Romek och Sebastian som sliter med gjutning av cement, betong grund och plintar och golvställning. Dom har fått satt en pressening över hela bygget då det börjat snöa och kylan kommit tillbaka. Men fint och stort blir det när det blir klart!
Tisdag 18/3
Uppe vid 08 och rakade och sminkade mej. Det hade snöat i Mariehamn under natten! Ett soligt och vintrigt Åland innan vi lämnade vid 09. Hade bingo mellan 10 till 12 på Birka Parsadise. Mycket folk! Fullt inne vid danssalongen. Andreas och Jag. Hem vid 16 tiden. Fixade lite innan hela orkester-gänget från Melodifestivalen kom. Stefan, Jonas, Jimmy och Lasse och . Jag hade bjudit in Mathias och Kostas, Mario och Martina oxå. Vi hade en trevlig kväll med god mat från nya menyn på Patricia. Dom bjöd på tre rätter och gott vin till. Hem vid midnatt.
Måndag 17/3
Uppe i tid för att träffa Jocke Larsson på Swedbank. Vi hade genomgång och jag flyttade alla mina momentumfonder innom kapitalförsäkringen. Flyttade över till bankens fondportfölj utifrån eget risktagande och placeringstid och aktivitet. Vi gick och åt lunch efter på Leopardi Jocke och jag. Hem och packade inför Birka kryss. Åkte ut vid 17 tiden. Mycket folk och trevig kryssning. Åt middag med Birgitta och Lars. Andreas Petersen var kryssningsvärd. På begäran med Pierre vid flygeln! Sedan showen vid 23.00! Efter showen var det en kille som satt i en stol och ramlade över mina fötter och bröt av en av mina tår. Jag blev klämd så illa att jag kunde knappt gå! Mina strass band på sandalerna gick av!!
Söndag 16/3
Skön söndag med lite shopping och fix hemma. Åkte till Göta Lejon och såg sista föreställningen av "Sound of Music". Alla var strålande och jag älskar den föreställningen. Träffade Lisa och alla i ensamblen. Innan det började kl 15.00 hade Pernilla W inte kommit! Hon dök upp kl 14.50 och tog det lugnt och började visa Janne Radesjö bilder från någon fest!! Hon är sig lik. Sedan fem över tre var overtyren igång och hon stod på scenen strålande!! Men lite väl liten marginal om det skulle hända något!! Inte så proffsigt! Eller? Men jag vill hälsa alla i den stora barn och hela ensamblen lycka till nu på turnén! Till kvällen kom Tobbe hem med sin pojkvän och vi åkte till Patricia där vi åt middag. Cicki hängde på och hon gav mej oxå skjuts hem.
Lördag 15/3
Vaknade och mådde härligt bra! Gick till Grand Hotels Mattias W med kavaj och skjorta till Kim som Chri skulle hämta. Åkte sedan till Sundbyberg Textil C och köpte in massor av tyg till rika tanter och annat till "The Producers". Första inköp och nu känns det igång! Åt lunch på Sushibar på nybrogatan efter att köpt nya lösögonfransar på HM. Åkte sedan till Globen för att vara färdig för huvudsponsorerna den sista gången innan finalen. Det var ett stort gäng denna gång inne på Annexet. Men lite typiskt stockholmspublik att vara sega och svåra att få igång. Man har ju blivit bortskämd nu med underbar lättflörtad publik runt om i sverige! Fick springa ner vid 18.30 tiden för att hinna med att byta om innan förtimmen inne i arenan på Globen för 13.000 människor som skulle få uppleva den otroligt spännande finalen i Melodifestivalen 2008. Bandet och jag körde sista gången och det kändes lite trist. Här sista presentationen när jag lämnar över till Henrik von Z. Sedan var det full fart med showen och direktsändningen! Kolla här min härliga Jessika Marberger och Kristian Luuk. Trummis Johan Fransson i gala babsan wigg och lysbrillor! Jag var publikuppvärmare och Kristian Luuk , Christer Björkman och Henrik kom upp på scenen och jag fick prata med dom alla för sista gången! Snyft! Sedan gick jag ut och hälsade på Mattias och Mathias som satt i publiken. Men jag gick in bakom och såg hela tävlingen där. Mina trummis militärer var ju där!! Snygga killar tror jag under svart sminket! Ola Salo och the Ark. Efterfesten var en stor baluns där alla artister mimade till sina låtar och alla var glada, men jag blev fort trött och hade ingen lust att festa på. Det har varit lite mycket nu med denna underbara resa i 5 veckor med start i Göteborg 8 februari, Västerås, Linköping, Karlskrona, Kiruna och nu finalen i Globen Stockholm. Grattias Charlotte Perrelli till första platsen! Hon fick dom flesta juryrösterna! Björn Gustafsson har inte bara blivit min favorit, utan hela Sveriges lilla älskling! Linda Bengtzing var glad trots sin placering! Hon kom loss ordentligt senare på den omtalade finalfesten! Med den vackraste ryggen av alla! Jag hade säkert varit piggare om jag inte haft något annat än bara fredag-lördag med schlager kvällen och festen efter, men då jag jobbar söndagar på Patricia, måndag- tisdag på Birka Kryssen till Mariehamn och visningen på Nordiska denna vecka onsdag -torsdag så kanske man kan fatta att jag inte var på värsta festhumöret i kväll. Men min fina Tomas Käll var på plats och det gladde mej. Linda Bentzing var vacker i djup rygg i byxdressen.
Fredag 14/3
Trots det blev sent igår så var jag uppe vid 07 och gick till Grand Hotel för frukost i den vackra lounch baren. Mathias hade kommit i tid. Vi var i många tidningar efter gårdagen och på olika länkar på nätet.

contentimagecollectionimage.aspx?ic_id=30779&im_id=341914&co_id=4529

flaardfullt_paa_nordiska_naar_thalia_visade_klaanningar

Jag plockade lite hemma innan jag åkte till Globen inför publik uppvärmningen i förtimmen. Stefan och Jessika skall vara med i öppningsnummret i finalen i morgon! Toppen kul för dom är bara bäst med sina vackra röster! Det var nästan fullt i Globen 12.400 personer. Var innan på mingel för Expressen och fick träffa min fina Tomas K igen! Tomas o Martina. Jag kommer att sakna honom när detta är över. Lika så mina fina tjejer Emma och Eva! Vi har haft det såååå roligt med alla huvudsponsorer och partners! Efter invigningen med fina trummslagar militär pojkar så softade jag och orkestern med lite öl och whiskey! Johan och Lasse i härlig form! Jonas G tog och vaktade min handväska! Hem tidigt och köpte upp mat från Italiano! Sandro kom hem och jag fick fixa nyckel till honom.
Torsdag 13/3
Vaknade tidigt och gjorde inget matnyttigt alls. Till lunch var jag igång och mötte upp Ulf inne i Östermalmshallen för god lammfärsbiff och potatismos. Jag fick mina papper för året och han fick fina siden västar! Sedan kom Mathias Wasén förbi vid 15 vi slappade lite innan vi klädde oss fint och åkte till Nordiska Museet där jag visade några modeller att gå och satt ett bröllosnummer. Jag var Dj till visningen med Jörn S. Göran Alfredsson och hans Thalia gjorde till förmån för SOS barnbyar. Jag och Mathias hade roligt och minglade med alla fina dyra upklädda damer i den vackra stora lokalen ute på Djurgården. Och Christer Lindarw som var en av dom bästa modellerna!Många vackra klänningar promenerade frampå catwalken! Lill Babsan och Vicky v L. Pia Johansson. Magnus Carlsson körde show efter visningen. Han är en fin liten muffins! Finast var ända Dj Jörn-Albert Sörheim!! Vi drog vidare till drink på Soup bar, men kolsyran i läsken var slut så vi gick till Italiano på sen vickning och sista glaset vitt.
Onsdag 12/3
Uppe vid 06 tiden då Pd skulle flyga hem till Göteborg. Gunilla och Ferry uppe kring 8.30 Jag gick till radion stockholm och var med från 10-11, vi pratade om syskon och familj. Här Stand upparen Ann och jag och den yngre sladd brossan i familjen Lagerkrantz. Programledaren Per Fontander hade stenkoll! Till eftermiddagen åkte jag till Kocksgatan och mötte Jonathan Hummerman för hjälp med Thalias modevisning. Vi klippte till alla olika entrér och gjorde snygga övergångar. Till kvällen skulle jag till Undichi och Thomas Brolins schlagerfest, men jag orkade inte gå, jag slocknade hemma innan 23.
Tisdag 11/3
Uppe vid 08 och började sminka mej igen som Babsan. Körde bingo vid halv 11 och sedan champagne lunch med Gunilla och Ferry. Hem vid 16 och dom följde med hem och vi fortsatte Gunillas födelsedag på Golden Hits från 18.30 till midnatt. Vilken toppen show dom har på Golden!! Riktigt rolig och bra. Jag bjöd in Tom Karlsson då han oxå fyller år i dag! Grattias fina Tom. Vi hade en riktig rolig kväll på Golden! Tack Annsofie för allt! PD kom förbi och även han sov över, så huset var fullt.

Måndag 10/3
Uppe skapligt tidigt trots jag var helt slut efter helgen. Ringde Nicklas B om bygget i Furuvik och pappa hade varit vid stugan sedan 07 tiden. Gick till NK köpte blixtlås sydde i nytt i svart vita volang klänningen. Åkte till Birka vid 17 tiden och på båten var Gunilla och Ferry från Borlänge. Gunilla uppvaktades hela kvällen! Jag körde show och sjöng på uppe i nya "på begäran" baren på 6an. Det var fullt med folk där! Ca 1200 på hela Pradise.
Söndag 9/3
Uppe till frukost och åkte till flygplatsen i Kiruna. Påstigning och bording klar, sedan fick vi sitta och vänta inne i planet i över en timme! Sedan inga mackor och dom tog betalt för kaffe fast det var nästan 2 timmar försening! Dåligt SAS. Något har ni kunnat bjudit på! Hemma blev det stress då jag skulle på Lill Babs 70 års fest ute vid Haga Forum. Snabbt byta och dit på stor baluns med folk som sjöng och hyllade hela tiden så vi hann knapt äta eller prata. Jag var med Göran och här med TC. Peter jöback och hans pojkvän Oscar Nilsson. Här Mark Levengood. Barbro Svensson 70 årig tuff brud i snygg förpackning design Göran Alfredsson Thalia! Jag fick lämna festen vid 22 och åkte till Patricia där jag bokat upp Charlotte Perrelli för gala show!! Jessica och Nicklas Andersson satt och åt god middag innan showen började. Sedan kom bla, Magnus Carlsson och många många fler! Vilken fart och stämning!! Hon sjöng "Hero" två gr efter inrop och publikjubel! !
Lördag 8/3

Gick runt i 10 minusgrader i Kiruna. Åkte ut och fick åka hundsläden och hundspann. Toppen väder klart och krispigt. Vilken miljö!. och mycket roligt. Till kvällen var det vip mingel för huvudsponsorena. Här bara fina trevliga killar. . Festen efter Andra chansen var lite splittrat! Carola och Andreas åkte ju ut och det känndes som tävlingen dog lite då. Jag med söta bas Jimmy. Men grattis till Håkan - Nordman! Men lite tråkigt var det då det nu blir final i Globen utan Carola. Men vilken fest det blev till slut i alla fall. Lasse och Jessika. Oj vad roligt jag hade! SVT Christel Mycket fest och the Pudels rockarna! Stefan Järnstål, duktig musiker! Sussie Tapper med man. Therese Andersson och trollkille!? Carakola och jag var som tornados på dansgolvet!.
Fredag 7/3
Flög upp till Kiruna vid 12 tiden. Strålande sol och kallt ca 8 minus. Efter publikuppvärmningen på fredagen åkte vi från arenan och åt mysig middag ihop på hotellet. Tog det lugnt till natten. Babsans orkester!.
Torsdag 6/3 .
Uppe tidigt. Johan ville gå power walk, men gick till mamma o pappa för frukost vid kvart i åtta. Pappa och jag fixade med pumpen i brunnen. Pappa är helt otrolig som nästan vid 80 år kryper upp och ner i ett kallt cemetrör och fixar till så det fungerar. Missade Göran A rep då jag fick ta senare tåg till Stockholm. Men vi han gå på Regina teatern och se opera. Vi köpte vin och det var premiär på Läderlappen eller "Synden från Mölle!"?? Ja det var väl så där tyckte vi. Vi gick lite innan det var slut. Förni Golden Hits och sedan avslutning med rödvin på Italiano. .
Onsdag 5/3

Åkte upp till FURUVIK med Markus och Nicklas med bil och dom kollade stugan pch jag bjöd på lunch.
Tisdag 4/3

Åkte på birka kryss och det var härligt vanligt med mina stammisar ca 900 gäster och inte 300 springande små barn. Sportlovet över!! Men ett snyggt och trevligt och lugnt Moderata ungdomsförbund, muf var med och det blev rolig fest till efter 04. Jätte trevliga killar och tjejer som fick mej på riktigt partyhumör.
Måndag 3/3
Uppe tidigt och fixade två tvättmaskiner. Tog tidig lunch på Cafe Creme. Var hos docent Bo Fjellner på hudmotagningen på Läkarhuset och opererade bort en hud sak på axeln och "frös" bort tre mörka fläckar i ansiktet. Den på axeln, var inte så bra, men inte livshotande men ändå skickas för test och prov. Lokalbedövning, skalpell och skar bort den och tre stygn. Träffade upp finska Mattias W och vi gick till Thalia och pratade med Göran A och fi se hans nya gala klänningar till visningingen. Min musik kommer att liva upp det hela toppen bra.
Söndag 2/3
Uppe och åt frukost på First hotel Statt i Karlskrona där alla artister bodde. Vi hade chatrat plan hem vid 11 tiden så alla fick åka buss till Ronneby. Väl hemma var jag lite seg men Göran Alfredsson kom förbi och vu gick och åt sen lunch vid 17 tiden. Sedan hjälpte jag Göran med all musik till hans stora visning på Nordiska Museet där hans affär Thalia skall ha gala visning till förmån för SOS barnbyar den 13 mars. Jag hade letat fram massor med bra gå och visningsmusik till dom olika entér som han skall ha, sommar, guld, svart-vitt och final och gala klänningarna!! Han verkade nöjd efter våran data. Kolla gärna på www.thalia.se och boka biljett om du vill komma och titta den 13 mars. Det blev inget Patricia för mej denna kväll.
Lördag 1/3
Var ute på stan och kollade lite. Köpte lampa till stugan och två tröjor till mamma. Peter kom med bil och hämtade mej till Sturköcamping för lunch med Gunnar och dom tre killar som jobbar nu med underhåll och buskar runt hela området. Jag blev bjuden på kyckling korv och hemlagad potatis mos! GOTT! Kul att träffas. Till eftermiddagen träffade jag en Emil som gillar kändisar och fikade på torget. Fixade till mej som Babsan och var på Vip området med sponsorena och träffade bla. fina Tomas Käll var där igen från Expressen! Jag verkligen gillar honom, snygg att se på och sååå trevlig .Minglade på innan jag fick åka till arenan och körde uppvärmningen igen innan direktsändningen. Publiken var väl lite bättre men jag fick tigga och be att dom skulle komma igång och applådera! Lite trist när dom köper biljetter på parkett och sitter bara gapar som tomma fågelholkar, det har dom kunnat gjort hemma i soffan framför tv´n! Men efter en halvtimme var dom riktigt igång, och jag helt slut!! Efterfesten var en rolig och festlig historia!! Jag fick rätt med vad jag tippat om vinnare och andra chansen. Första gången jag har haft alla rätt!! Härligt party! Bert Karlsson, Charlotte Perrelli, Anna Book Linda Bengtzing. Nordman med Håkan Hemlin och Mats Wester. Eva och Emma Ankarvret Kramis! Edvard af Sillén. "Pame i lamé! Daniel "paketkille" Kul Vackra Projektledaren Cristel Tholsen Willers från SVT. !!Värsta schlagerpartyt!.