Tillbaka till min dagbok
Januari

Måndag sista April
Tåg upp till Furuvik. Marcus mådde inte lika bra som i går kväll. Va konstigt! Åt hemma hos mamma. Upp och såg kasen brinna och fyrverkeri i Furuvik. Mötte Magnus, Peter och gänget. Hem tidigt ändå.

Vecka 17
Söndag 29/4
Invigning av Gröna Lund. Mattias och lillebror Marcus var med på festen då vi fick åka allt och äta och dricka. Lite kallt dom första timmarna men solen tittade fram på eftermiddan och det blev toppen bra! Mark Levengod var bäst på att slå på grodor med hammare, Mattias på att kasta bollar i sophinkar, Marcus på att Skjuta med gevär och sparka fotboll i krysset och jag på att äta upp alla kupongerna först! Vi var där melllan 12 - 17. Promenerade hem. Skall träffas upp till kvällen och äta på Patricia med Anders. Marcus och Mattias alla vi åt och drack vi och hade toppen kul! Marcus var toppen läcker i taijt linne!
Lördag 28/4
Vaknade tidigt ringde Mattias och han sprang från sig och vi fortsatte springa ut mot djurgården vid 9.30 tiden. Toppen skönt och jobbigt. Hem och åt lite frukost. Succhi till lunch och promenad i trängseln på stan. Fixade CD till 50 års festen på Hasselbacken där jag jobbar i kväll. Det är Ann och Johan som har stor galabaluns med massor av gäster. Från kl 18.00 - 01.15
Fredag 27/4
Mats kom förbi tidigt på fika (8.00) men jag var redan uppe för jag skulle ut och springa. Jag sprang till Djurgården efter han åkt. Fotograferades på Aftonbladet kl 10.00 med David och Per och Per inför "Stylingen" i Söngagsbilagan som börjar den 13 maj. Gick med Mattias hela vägen från Skanstull genom stan upp till Klick-Data vid ErikDahlbergsgatan. Fick e-kursen som Mattias gjort med Babsan. Macromedia "Dreamweaver 3&4" på cd-rom. Den kan du nu köpa och lära dej en hel massa om att göra en hemsida! Hem och vilade till 18.00 då jag klipper mej hos Tanner. Sedan skall Mats och jag gå på Nalen och se Creme fraiche med Siwan och Adde Malmberg.
Blev bjuden av Gert på Gyllene Freden att åka med på efterfest bueeé ocg dryck. Toppen trevligt och generöst. Mats blev väldigt full och vi åkte därifrån vid 2 tiden men Mats vinglade vidare.
Torsdag 26/4
Till Pretty produktion och bandade nya reklamjinglar till Täby centrum. Lunch på Italiano. Fika med Maggan. Mattias och jag åt först på Q-Launch innan vi gick på Cirkus Prinsessan. Efter hälsade vi på hemma hos Micke ö som varit ledig hela dan. Vi fick Whisky och kaffe.
Onsdag 25/4
Flög hem 06.50 från Göteborg. Till Oacarsteatern och hade den sista seminariet för denna gång kl 09.00. Åkte hem med alla saker efter turnén. Lite trött. Kollade all post och annat. Gav fiskarna mat och blommorna vatten, eller gjorde jag tvärt om?! Vilade lite på eftermiddagen. Skall hem till Lizette på kvällen och träffa Kenneth.
Tisdag 24/4
Frukost tidigt på hotel Opalen i Göteborg sedan föreläsning
i Burgårdens Konferens. Jag bytte hotell till Panorama då mina nya arbetsgivare tog över på eftermiddagen, SVT skulle ha mej till att banda två till "Prat i Kvadrat". My Holmsten, Lasse Beischer (han har min babsan-tröja i programmet!) Mi Ridell (lika sexig och snygg som vanligt!) Laila Westerlund, Lotta Engberg (som jag märkte var väldigt lika mej i mycket, vilken klippa!)
Carina Lidbom (lite snuvig och bihåleproblem, stackarn) Joh Skolmen fra norge och Stefan Odelberg vilken kille! Jag är nog väldigt förtjust i den killen! Det är nästan så både Martin Örnroth och Björn H bleknar nog lite nu efter en dag med Stefan. Ni måste bara se honom trolla och hålla på! Jag kommer snart att länka över till hans hemsida.
Lite efterfest då det var dom sista vi bandade in för denna sesong.
Måndag 23/4

På måndag tidigt flyg från Bromma till Malmö och "Morgondagens kvinnor.kom" seminarium på Europaporten! Jätte kul jobb med Cathrine Schück, Jessica Staël von Holstein, Lena Tryggstad, Ainbusk Josefin Nilsson och Marie samt roliga Ann Westin. Träffade Sima efter mitt inhopp han kom och hämtade mej i sin nya Mercedez Bentz SLK cab! Vi gjorde stan i Malmö och snälla Sima hjälpte mej med mycket!! Tusen tack min älsklings Simba! "Morgondagens kvinnor.kom" träffade jag upp vid 16 och vi åkte alla tåg till Göteborg på kvällen och åt i Götet på Flipp.

Vecka 16
Söndag 22/4
Ner i Furuviksparken och tittade på vårrutningen och kollade in ungdomarna i cirkusen. Hjälpte att fixa till overall till Carros repnunnret. Hem med 14 tåget till Stockholm. Mats kom förbi och vi köpte kinamat och tittade på dvd. Packade för turnen i Malmö och Götet.
Lördag 21/4
Handlade fåtölj och matta på Ikea i Valbo och soffbord på OBS. Shopping på Rusta mm. Soligt vid stugan , krattade och vårfixade ute. Åt vid stugan och mor och far hade bingolotter.
Fredag 20/4
Upp 05.00 flög hem till Arlanda 06.00. Tog tåget till Gävle hemma 09.00.
Styrelemöte och Bolagsstämma i Furuviksparken kl 13.00. Bodde i stugan och bjuden hem till Erna och sture på kvällen. Mat och trevligt, men blev fort trött då jag sovit väldigt lite kvällen innan.
Torsdag 19/4
Flög till Kalmar för modevisning av Boutiq M och Intim. Gunilla L tog hjärtligt emot. Rolig visning på Stadt hotellet. Dom hade fixat en läcker "Gunnar" åt mej. Jonas på 24 år lång och trevlig. Lite buffe efter och i säng tidigt 01.25.
Onsdag 18/4
Foto för Aftonbladet i YFO-Studio Heliosvägen 8 i Hammarby hamnen. "Ricky Lake".
Åkte med Mats (vilken klippa till vän) och shoppade två kylskåp i Bromma på ElGiganten. Ett till grannlägenheten som jag hyr ut och ett till Micke Ö. Vi lämnade ner ett till Ateljen på Jungfrugatan så Maggan och Micke H blir glada igen. Åt på Harry B james med Mats innan han åkte hem. Han fick i alla fall lite mat!
Tisdag 17/4
Beställde tyger hos Ola på Fachion house. Lunch på Örtagården. Fixade kläder till fotot Aftonbladet. "Ricky Lake". Skrev text hela kvällen till jobb på Hasselbacken och 50 års kalas. Åt med Micke på Italjano.

Annandan måndag 16/4
Slappt och skönt, fix hemma och lugnt. Lunch med Ulf och middag hemma framför tv.

Vecka 15

Påskdan 15/4
Promenad med Tarzan djurgårdskanalen över gärdet till Micke Ö på kaffe. Soligt med skitkallt i blåsten! Till Viktor och Robert på brunch och champagne. Långe snygge Magnus från Växjö teaterparken ringde och kom förbi vid sjutiden innan Kerstin och Micke Ö dök upp. Jag fixade mej färdig för full drag på Patricia där vi åt middag med Jonas Gardell och Magnus, Micke och Kerstin. Det var kö från 21.30 med ca 220 st som fick vänta i timmar och när jag lämnade båten vid 02.10 var det fortfarande ca 80 personer som inte kommit in. Jag körde i alla fall en bejublad show vid 00.30 tiden med sång och spex. Båten var då överfull med glada partysugna gaygrabbar!
Påskafton 14/4
Sol och fint väder, promenad med Tarzan runt Djurgården. Mats mötte upp vid Djurgårdbrunns wärdshus. Vi åkte till Källhagen för brunch. Långt snack om livets backiga, krokiga väg och svårigheter. Mådde mycket bättre. Gick på "Rent" på Göta lejon och grät. Hem med Mats på middag, rester från påskmiddan. Åkte tillsammans till Calle Norlén på fest med hela kändiseliten, Stina å Kjell Dabrowski, Adam Alsing, Emma Sjöberg och Hans, Jonas G å Mark L, Ola söndagsöppet, Cicci Edvin, Viktoria T och big brother killen, Mia L och fler kändisar och författare mm. Sedan många super trevliga bögar som jag aldrig för chans att prata med på Patricia. Toppen kul kväll!
Långfredag 13/4
Började att titta på gudstjänsten på tv. Sol men blåsigt. Ringde runt och väckte mina vänner. Ut med Tarzan.
Skärtorsdag 12/4
Möte med Patricia. Fixade påskmiddag hemma. Bjöd hem Mattias och Jonas. Mats förbi senare. Fest och flipper!! Vi gick vidare, men jag bangade då vissa intog tonårsnivå! När dom bara stod och skrek på Naglos IGEN, då var jag redan hemma och Jocke och Daniel hade sökt Mats flera gånger men han var väl upptagen med 150 kg brunett! Vilken amatör! Jag som gillar honom så mycket! Till vilken nytta?
Onsdag 11/4
Disigt, men skogspromenad med Tarzan blev det iallafall
Köpt nyrökt bönanbökling av en fiskare som åker runt och tutar, så kommer alla och köper 8 stycken för 16:-. MUMS. Spelade kort och åt middag i stugan.
Tisdag 10/4
En snabb sväng upp till Gävle för att hälsa på mor och far och dela ut påskägg.
Hälsa på Tarzan som är på pensionat hos dem. Solade hela förmiddagen vid stugan.
På kvällen besök hos Agneta och Hasse och deras underbara pigga son Linus. Grillfest (utomhus!!!) med korvar...sånnadär vad heter det, vad heter det...tjocka korvar.
Var medi skrika-högt-tävling i TV3 och Guiness rekordTV med den långe stilige Harald T.
Jag skrek högst, 109 dbA, det du, nära smärtgränsen.

Måndag 9/4

Lunch och möte med bank Joakim 12.30. Film premiär på Astoria. "DR T tar emot".Måste se Baren på tv 3 och min insats från igår med Rickard. Han åkte ut i dag med hull och hår! Han kom för sent hem från Patricia! Gick på filmpremiär på Astoria. DR T och K
vinnorna.

Vecka 14
Söndag 8/4
Iväg med Mats och tittade på lägenhet. Till Mattias och Jonas, (som var bakis och trött!) på fika. Hem och förberedde till galakvällen på Patricias VEGAS kväll. "Barengänget" kommer förbi. Skall köra ett Richard nummer som är helsjukt! Det blev en rolig kväll med mycket folk och Baren medlemmarna var på gång , Rickard, Karin, Tommy och Alex. Det kan du se måndag den 9 i "Baren".
Lördag 7/4
Mats upp vid nio skulle byta däck, jag slappade lite till. Åt makaronipudding på Harry B James med Micke som började jobba vid 12. Handlade tröja och skjorta på HM. Mattias och Jonas kom med bilen och vi hämtade tygstuvar på Ateljén till broderna dagis. Ev Green room/ Göta Lejon i kväll då Nick är över från England. Jag blev för trött, stannade hemma och banda video istället. Köpte hem mat från Italjano.
Fredag 6/4
Hem med 10.50 flyget som fick ny avgångs tid, sent till Arlanda. Till Radio Stockholm 103,3 och pratade om Fotbollströjor för AIK, Djurgården och Hammarby. Shoppade tulpaner och fixade påskfint hemma. Lagade mat då Mats kom förbi. Teddan och Charley kom över och vi tog en flipper runda och grundade på med drinkar. Mats och jag till Naglos vodkabar mötte upp Mattias och Jonas. Hem vid tre då Mats sov över.
Torsdag 5/4
Lyssnade på Richard som sjöng i kör på Universitetet. Lunch hemma hos Ulrika och Lawrens J. Robin K var där oxå. Mötte upp Richard igen, vi shoppade, tog en öl bubblade på hotellet, gick ut och åt kinamat. Slappade sedan på rummet och Richard sov kvar.
Onsdag 4/4
Vara med i Radio RIX FM med Gert Fylking och J-P Barda kl 08.40. Sedan till Växjö med flyg. Träffade upp Richard G och promenad i regnigt Växjö. Hälsade på John Martin innan jag jobbade på I11 området på restaurang Spångberg. Eva Lotta på Decam var på plats. Kul mingel med videokamera. Mötte upp Tobbe, Richard, Martin, Ingrid och Annika på hotellet där jag bjöd på drink innan vi gick till PM för mat och öl. Jag bjöd på lite av det mesta!
Tisdag 3/4
Åkte till Aftonbladet vid 9 och fotade för "Kändis för en dag" med David, Per och foto Per. På förmiddagen hade vi snyggingen Per Jaldeborg som blev Tom Cruise med stor bravur!! Han var redan dödsläcker innan vi började med honom. Sedan kom Alice Timander som blev Babsan och jag blev Alice. Rolig bild som kommer att gå till världshistorien! Mats hämtade mej kl 17 och vi skulle hämta kylskåp på Sveavägen, men då var dom slut! Vi åt på Leopardi innan vi åkte och spelade inne bandy med Teddan och Charlie och gänget. Fy va svettigt. Mats den söte klippan skjutsade mej hem sedan.
Måndag 2/4
Skickade iväg divan/canapén för foto i morgon till Aftonbladet. Tog emot sakerna från museumet utställning"Frisk Luft". Lunch med Ulf vid Odenplan. Jag köpte ut den andra ringen på Kaplans auktioner som jag tittat på i lördags. Åkte med Micke till storängsbotten och kollade efter kylskåp. Vi hittade ett till slut på On OFF Sveavägen. Plockade ihop kläder till killen Per som skall vara Tom Cruise. Kristian och Amanda hittade mej på Dramaten-trappan där jag satt och solade och såg Torsten Flink i kraftiga stövlar jaga Jan Malmsjö som skulle shoppa på NK. Dom tog med mej på öl på Harry B James (idag igen)!

Vecka 13
Söndag 1/4
Promenad i solen och tog frukost. Åkte med Mats och tittade på lägenheter kring Årsta, Plockade upp Jocke (bakis) och Robban. Åt på Harry B James med grabbarna. Plockade i källare, kläd-stång hade åkt i backen. Rensade pump i akvarium. Gick med Anders till Ciao-Ciao och åt middag med Micke Ö.